Splošni pogoji poslovanja spletne trgovine VIRUM so sestavljeni na podlagi Zakonov o varstvu potrošnikov (ZVPot), predlogi GZS in mednarodnih kodeksov za e-poslovanja in komunikacijo.

Definicija pojmov:

  • VIRUM (je ponudnik, v pogodbi omenjen tudi kot trgovina spletna trgovina)
  • Pogodba (na spletu označena kot SPLOŠNI POGOJI; dokument, ki določa odnos med ponudnikom in potrošnikom)
  • Potrošnik (v nadaljevanju kupec, stranka ali uporabnik; je fizična/pravna oseba ,ki uporablja ,kupuje ali posluje s spletnim mestom in ali fizičnim zastopnikom VIRUM trgovine)
  • Kupoprodajna pogodba (v nadaljevanju naročilo)

VIRUM je ponudnik moških oblačil in modnih dodatkov.

S spletno trgovino Virum.si upravlja;

Podjetje: Vid Tutek S.p., Trgovina in posredništvo

Matična številka: 7137818000

Davčna številka: 24402869

TRR: SI56 6100 0001 5013 716

Vpis v poslovni register:

– Registerski organ: AJPES Izpostava Maribor

– Datum registracije: 15.9.2016

– Številka: 316-07-02705-2016/2

Na osnovi 1. točke 94. člena ZDDV-1, davek ni obračunan. Nismo zavezanec za DDV.

V tej pogodbi se navedejo vse pomembne informacije o delovanju same trgovine, odnosi med ponudnikom in potrošnikom, vsa pravna opozorila ter  pravice in dolžnosti.

INFORMACIJE


Ponudnik se zavezuje, da bo kupcu vselej zagotovil naslednje informacije:

 

  • podatke o podjetju (firmo, sedež, davčno, matično številko in registrske podatke),
  • kontaktne podatke, ki uporabniku omogočajo hitro in učinkovito komunikacijo (e-pošta, telefon),
  • bistvene lastnosti blaga,
  • dobavljivost artiklov(vsak izdelek, ki je v ponudbi na spletni strani, naj bi bil dobavljiv v dogovorjenem (razumljivem) roku),
  • pogoje dostave artiklov (rok, kraj ter način dostave),
  • vse cene morajo biti jasno in nedvoumno določene, razvidno mora biti ali že vsebujejo davke in stroške dostave,
  • način plačila in dostave,
  • časovno veljavnost ponudbe in cene,
  • rok, v katerem je še možno odstopiti od pogodbe; poleg tega tudi o tem, če in koliko stane kupca vračilo izdelka,
  • pojasnjen mora biti postopek ob pritožbi, vključno z vsemi podatki o kontaktni osebi ali službi za stike s kupci.

PRAVNO OPOZORILO!


Ponudnik si pridržuje pravico, da lahko v vsakem trenutku, brez predhodnega obvestila spremeni splošne pogoje poslovanja. O spremembah bo obveščeno na način, ki se ponudniku zdi primeren, zato je priporočljivo spremljati spletišče o novicah in novostih.

 

Splošni pogoji so vedno dostopni pod rubriko Info/Splošni pogoji.

Ponudnik se po svojih najboljših močeh trudi zagotoviti ažurnost in pravilnost podatkov, ki so objavljeni na njegovih straneh. Kljub temu, pa se lahko rok dobave ali razpoložljivost artikla spremenijo tako hitro, da ponudnik ne uspe popraviti podatkov na spletnih straneh. V takem primeru, bo ponudnik uporabnika obvestil o spremembah na primeren način in mu omogočil odstop od naročila ali zamenjavo naročenega artikla.

Ponudnik ne odgovarja za vsebino mnenj o artiklih, ki jih napišejo obiskovalci. Ponudnik mnenja pred objavo pregleda in zavrne tista, ki vsebujejo očitne neresnice, so zavajajoča, žaljiva ali škodijo ugledu ponudnika. Ponudnik ne odgovarja za informacije v mnenjih in se odvezuje kakršnekoli odgovornosti, ki izvira iz informacij v mnenjih.

Ponudnik ima možnost odstopa od pogodbe s stranko le, če se ugotovi očitna napaka (46. člen OZ). Kot očitno napako se opredeli bistvene lastnosti predmeta in vse zmote, ki se po običajih v prometu ali po namenu strank štejejo za odločilne ter jih ponudnik v primeru vednosti ne bi potrdil oziroma sklenil pogodbe. To vključuje tudi očitne napake v ceni.

 

VAROVANJE OSEBNIH PODATKOV


Ponudnik se zavezuje k tajnosti osebnih podatkov, podatkov o nakupnih in navadah uporabnika. Ponudnik pridobi osebne podatke preko obrazcev, katere uporabnik izpolni ob naročilu ali registraciji. Z zakonom o varovanja osebnih podatkov (ZVOP) vam je zagotovljeno, da vaši osebni podatki ne bodo posredovani tretji ne pooblaščeni osebi.

 

Osebni podatki uporabnikov (ime, priimek, kontaktna telefonska številka, naslov plačnika, naslov za dostavo ipd.) se uporabljajo izključno za potrebe naročila (ponudbe, računi ipd.) in za ostalo komunikacijo (informiranje, promoviranje ipd.). Po izpolnitvi naročila se hranijo samo še podatki v zvezi s posameznim naročilom, do katerih ima dostop le ponudnik in pooblaščena oseba.

Ponudnik ima pravico (po določilu ZVOP-1) izvajati neposredno trženje z uporabo poštnih storitev ali telefonskih klicev brez vnaprej pridobljene privolitve posameznika – po načelu opt-out. Vendar pa lahko v takem primeru tržnik uporablja zgolj osebne podatke, pridobljene iz javno dostopnih evidenc ali v okviru zakonitega opravljanja dejavnosti (prvi odstavek), in sicer le osebno ime, naslov stalnega ali začasnega prebivališča, telefonsko številko, naslov elektronske pošte ter številko telefaksa.

Ponudnik upravlja z vašimi osebnimi podatki za neomejeno časovno obdobje, imate pa pravico, da pisno ali preko telefona zahtevate preklic uporabe osebnih podatkov za namen neposrednega trženja ali trajen izbris le teh.

Za varovanje osebnih podatkov je odgovoren tudi uporabnik sam, in sicer tako, da poskrbi za varnost svojega e-mail naslova, uporabniškega imena in gesla ter ustrezno programsko (protivirusno) zaščito svojega računalnika.

 

DOSTAVA


Ponudnik kupca obvešča o statusu vašega naročila. Artikli, ki so na zalogi bodo dostavljeni v 1-3 delovnih dni od dneva zaključenega naročila. V primeru plačila po predračunu/neposredne bančne transakcije, bodo artikli dostavljeni v 1-3 delovnih dni od dneva  vidnega plačila na TRR ponudnika. Za oseben prevzem, se je predhodno potrebno dogovorit preko dane kontaktne številke ali e-naslova: info@virum.si .

 

Vaše naročene artikle, dostavlja Pošta Slovenije d.d. (za več inforacij: www. .si) vendar si ponudnik pridržuje pravico, da izbere katerokoli drugo dostavno službo, če bi s tem zagotovil bolj kakovostno izvedbo naročila. V kolikor ponudnik pravočasno odpravi (pošlje) naročene artikle, ni odgovoren za prekoračen rok dostave dostavnega izvajalca.

Izdelkom, ki trenutno niso na zalogi, se rok dobave ustrezno poveča. Ponudnik to kupcu na primeren način sporoči po kontaktni telefonski številki ali e-pošti in mu ponudi odstop ali spremembo naročila, če se z danim dobavnim rokom ne strinja. Izdelek, ki ni na zalogi bo za uporabnika takoj naročen pri ponudnikovem dobavitelju. Naročilo uporabnika pa bo urejeno, ko bo ponudnik prejel izdelek na zalogo.

Če naročilo vsebuje več izdelkov, kateri določeni so na zalogi in določeni ne, se izvede delna dobava. Delna dobava pomeni, da se artikli, ki so na zalogi dobavijo takoj, artikli, ki pa niso na zalogi se pa dobavijo v najkrajšem možnem času. Ponudnik stranki vedno ponudi rešitev, ki je v obojestransko zadovoljstvo. V tem koraku ima stranka vseeno pravico, do spremembe naročila ali odstopa od pogodbe.

Dostava je možna na območju Republike Slovenije, v kolikor ni izrecno dogovorjeno drugače. V primeru dostave izven ozemlja Republike Slovenije, ponudnik pripravi ponudbo, ki vsebuje rok dobave in strošek dostave do želene destinacije. Pošiljke so poslane izven območja Republike Slovenije le proti doplačilu poštnine in avansom plačila.

 

POSTOPEK NAKUPOVANJA


Izbira izdelka

Kupec izbere željen artikel iz ponudnikove spletne trgovine. Artikli se nahajajo pod kategorijo TRGOVINA v kateri, so razdeljeni v glavne kategorije ter podkategorije le teh. Lastnosti artiklov je možno določiti na levi strani, strani trgovine (Material, barva, velikost, vrsta) ter v katerih cenovnih okvirjih bi želeli izpisati artikle. Ko kupec izbere želen artikel, ga doda v svojo košarico z gumbom na katerem je prikazana košarica ali napis ”DODAJ V KOŠARICO”.

Menijski gumb košarica

Do košarice lahko enostavno dostopate v zgornjem desnem delu menijske vrstice in sicer s klikom na gumb košarica. V gumbu imate prikazano tudi število artiklov, ki so trenutno v vaši košarici. Če greste z miško nad gumb košarica, se pod gumb spusti okence, v katerem lahko vidite dodane artikle, njihovo kvantiteto, trenutno skupno vrednost artiklov v košarici ter hitri korak k plačilnemu postopku označenem z gumbom ”NA BLAGAJNO”.

(1.) Košarica

Na strani košarica imate pregled nad vsemi artikli (če ste jih dodali) , ki se nahajajo v vaši košarici kot tudi cene in kvantitete le teh. Tukaj lahko spreminjate kvantiteto artiklov, jih odstranite iz seznama ali unovčite kupon (če ga imate). Na desni strani imate tudi gumb ”NAPREJ NA NAROČILO”, ki vas pelje k plačilnemu postopku.

(2.) Vaši podatki

V naslednjem koraku vpišete svoje osebne podatke (Ime in priimek, če ste pravna oseba podjetje, kontaktni e-naslov in telefonsko številko ter naslov naročnika in dostave). Za hitrejši nakup se lahko tudi prijavite kot že obstoječ uporabnik ali se registrirate kot nov. Za lažjo dostavo ali posebno zahtevo lahko pustite tudi obvestilo/dodatne informacije k naročilu. V nogi strani imate gumb ”NASLEDNJI KORAK” ,ki vas pelje k fazi plačila.

(3.) Plačilo

V tej fazi ste že izpolnili vse potrebne informacije in vas loči le korak do želenega artikla. Tukaj imate še zadnjič razvidno prikazane vse artikle, katere naročujete, kvantitete in  izpisane vse cene in stroške le teh. Če kupec vidi napako v naročilu, lahko to spremeni s klikom, na korak katerega želi popravit (1)Košarica, (2)Vaši podatki ali (3)Način plačila.   Na desni strani morate odkljukati kvadratek (Sprejemam Pogoje poslovanja in se zavezujem k plačilu) ,da potrjujete vašo naročilo, informiranost o vseh pogojih in dolžnostih ponudnikove trgovine. Nad tem kvadratkom imate metode plačila, ki so vam na voljo. Pod vsako izbrano metodo se vam izpiše podroben opis in ko se odločite za metodo, lahko oddate naročilo z klikom na gumb ”ZAKLJUČI NAKUP” z izjemo Paypal-a. Če ste izbrali metodo paypal nadaljujete z gumbom ”NADALJUJTE NA PAYPAL” na Paypal-ovo stran kjer lahko nadaljujete z plačilom.

(4) Naročilo oddano

Ko ste izpolnili vse potrebne informacije in izbrali metodo plačila, si prebrali in sprejeli Splošne pogoje s obveznostjo plačila; ste uspešno oddali naročilo, kar pomeni,  da je vaše naročilo v čakalni vrsti. Ponujamo vam možnost, da v času dveh (2) ur, svojo naročilo prekličete. Na strani oddanega naročila, si lahko pogledate račun in vse informacije v zvezi z naročilom, dobite pa jih tudi po elektronski pošti. V primeru neposredne bančne transakcije, imate izpisano tudi številko ponudnikovega transakcijskega računa.

Preklic ali sprememba naročila

V primeru preklica/spremembe naročila v naprej določenem roku (dana možnost dveh (2) ur), lahko kupec kontaktira ponudnika preko danega telefonskega kontakta ali e-poštnega naslova in prekliče/spremeni naročilo (če je to le možno).

V primeru prekoračenega roka (dveh (2) ur), si ponudnik pridružuje vse pravice, da lahko sam oceni oz. odloča ali je preklic/sprememba možna ali ne.

Ponudnik prejme naročilo

Po preteku dveh ur od sprejema naročila, ponudnik naročilo pregleda (v roku do 72ur), preveri dobavljivost in naročilo potrdi ali zavrne. Ponudnik si pridržuje pravico, da ne prevzema nobene odgovornosti za škodo, ki bi nastala zaradi daljših dobavnih rokov ali zaradi ne dobave blaga, ki ga ponudnik nima na zalogi v lastnem skladišču. Ponudnik si tudi jemlje pravico, da po potrebi  za bolj tekočo transakcijo, dostavo ali iz drugih razlogov kupca osebno kontaktira ali obvesti na primeren način (preko tel. številke/e-pošte). Ob potrditvi naročila ponudnik obvesti kupca po elektronski pošti ali telefonu o predvidenem roku dostave. Pogodba o nakupu naročenih artiklov med kupcem in ponudnikom je v tej točki sklenjena.

Izvršitev naročila

Ponudnik v dogovorjenem roku blago pripravi, zapakira, odpošlje in o tem po elektronski pošti obvesti kupca o poslanem. V tem elektronskem sporočilu pouči kupca tudi o politiki vračila blaga, kam se lahko obrne v primeru zamude pri dostavi in kam se lahko obrne v primeru pritožbe.

 

NAČIN PLAČILA


Ponudnik ponuja naslednje metode plačila:

  • Neposredno nakazilo na transakcijski račun,
  • Plačilo po povzetju,
  • Preko Paypal sistema,
  • Z kreditnimi karticami MasterCard, Maestro, Visa, Visa Electronic, Activa Card, American Express in SecureCode.
  • Fizično plačilo zastopniku VIRUM trgovine

Ponudnik izda račun na trajnem mediju(papirju), z razčlenjenimi stroški in obvestilom uporabniku, kako odstopiti od nakupa in kako izdelke vrniti. Uporabnik plača naročeno blago ob dostavi ali po predračunu na TRR. Način plačila uporabnik izbere v zadnjem koraku naročila.

Kupoprodajna pogodba (naročilo) je v elektronski obliki shranjena na strežniku ponudnika, ter odposlana na kupčov e-naslov in kupcu dostopna v vsakem trenutku v njegovem uporabniškem profilu (Moj račun/naročila).

 

CENE


Vse cene na ponudnikovi spletni trgovini so v € in ne vsebujejo DDV. Cene so veljavne do oddaje in plačila naročila.

Kupoprodajna pogodba med ponudnikom in kupcem je sklenjena v trenutku, ko potrošnik sprejme Splošne pogoje trgovine z obveznostjo plačila. Od tega trenutka so vse cene in drugi pogoji obvezujoči tako za ponudnika, kot za kupca.

Popusti, promocijske kode ipd. se ne seštevajo, seštevata se popust in promocijska koda.

 

ODSTOP OD POGODBE


Potrošnik ima pravico, da odstopa od pogodbe v roku štirinajstih (14) dneh od prevzema blaga ne da bi mu bilo treba navesti razlog za svojo odločitev.
V primeru vračila blaga, nosi potrošnik strošek vračila blaga, razen, če je dogovorjeno drugače.
Potrošnik je dolžan vrniti blago v roku štirinajstih (14) dneh od sporočenega namena o odstopu od pogodbe.
Ponudnik ima pravico povrniti vsa prejeta sredstva v najkasneje (14) štirinajstih dneh po prejemu obvestila o odstopu od pogodbe.

 

Ponudnik ima pravico zadržati vračilo prejetih plačil do prevzema vrnjenega blaga ali dokler potrošnik ne predloži dokazila, da je blago poslal nazaj, razen če ponudi možnost, da samo prevzame vrnjeno blago.

V primeru odstopa od pogodbe, izpolnite obrazec za odstop od pogodbe (klikni ”TUKAJ”) in ga pošljite  na e-naslov info@virum.si . Nudimo vam tudi možnost, da nas pokliče na kontaktno številko, katera je objavljena na ponudnikovi strani pod kontakti in vam ga pomagamo izpolniti.

Ko se izvede postopek vračilo blaga (en (1) dan po obvestilu o odstopu od pogodbe), se pošiljki priloži fotokopijo računa z obrazcem za odstop od pogodbe (klikni ”TUKAJ”), ki vsebuje  vse potrebne podatke, da lahko podjetje izvede vračilo plačila.  Stroški, nastali v procesu vračila blaga nosi kupec sam, razen če je dogovor med kupcem in potrošnikom drugačen.

Kupec artikla ne sme uporabljati do odstopa od pogodbe! Ima pravico, da opravi pregled in preizkus prejetega izdelka samo v obsegu, ki je nujno potreben za ugotovitev dejanskega stanja blaga (kot bi izdelek pregledali v trgovini). Kupec  odgovarja za zmanjševanje vrednosti blaga, če je zmanjšanje vrednosti posledica ravnanja, ki ni nujno potrebna za ugotovitev narave, lastnosti in delovanja blaga. Vsakršno preizkušanje, ki ni v prej omenjenih okvirljih, se šteje za uporabo izdelka, kar pomeni, da kupec  s tem izgubi pravico do odstopa od pogodbe.

Potrošnik odgovarja za zmanjševanje vrednosti blaga, če je zmanjšanje vrednosti posledica ravnanja, ki ni nujno potrebna za ugotovitev narave, lastnosti in delovanja blaga.

Kupec mora blago vrniti nepoškodovano,  v nespremenjeni količini in v originalni embalaži, razen, če je blago že bilo poškodovano ali njeno število spremenjeno ko jo je kupec prejel. Potem podjetje krije stroške pošiljanja in vrne denar kupcu v najkrajšem možnem času ali ponudit možnost zamenjave blaga.

Ob prejetju pošiljke je priporočljivo pošiljko pregledat v prisotnosti dostavljača. Če opazite, da je embalaža poškodovana, imate pravico le to zavrniti. V primeru poškodovanega blaga oz. embalaže  mora biti reklamacija ponudniku ali dostavni službi podana ob prejemu blaga.

Če sumite da je poškodba nastala med dostavo izdelka in jo je povzročila prevozna služba, to storite tako, da paket prinesete na najbližjo pošto v enakem stanju, kot ste ga prejeli (brez da bi karkoli dodali ali odstranili, obvezno zaembaliran v, ali vsaj s priloženo originalno embalažo, ki je hkrati največkrat tudi pokazatelj vzroka nastanka poškodbe) ter izpolnite zapisnik o poškodovani pošiljki, lahko pa se s poštno enoto ki vam je izdelek dostavila dogovorite da vas na domu obišče njihov uslužbenec, ki v vaši prisotnosti izpolni zapisnik o poškodovani pošiljki, nato za kupca potrebno zamenjavo, oziroma ureditev zadeve poskrbi ponudnik.

Ponudnik se s kupcem dogovori za ustrezno rešitev, v primeru poškodb ki so za kupca sprejemljive in bi kupec tak izdelek zadržal, ponudnik lahko izda finančni dobropis za oceno škode, če pa je poškodba prevelika in za kupca nesprejemljiva, ima kupec seveda pravico do zamenjave izdelka ali vračila kupnine. Skupaj s Pošto Slovenije bomo poskrbeli, da bo reklamacija rešena v najkrajšem možnem času.

Kupec ima ob reklamaciji možnost zamenjave blaga za isto ceno, dobropis ali vračilo denarja. Za nastale stroške, poškodbe izven pogojev poslovanja, ponudnik ne odgovarja.

GARANCIJE


Garancije in garancijsi pogoji-pravice veljajo le za artikle označene z Garancijskim obdobjem v opisu ali pod dodatnimi informacijami. Primer označbe: “Garancija: 2 leti“.

Kaj je garancija?

Garancija je vsaka obveznost, ki jo podjetje prevzame do potrošnika in s katero se zaveže, da potrošniku brezplačno popravi ali zamenja blago, vrne kupnino ali zagotovi drugo sredstvo, kadar blago ne deluje brezhibno ali nima lastnosti, navedenih v garancijskem listu ali oglaševalskem sporočilu.

Za blago, za katero je izdana garancija, mora prodajalec ob sklenitvi prodajne pogodbe potrošniku izročiti garancijski list dajalca garancije. Garancija dajalca garancije pravno zavezuje pod pogoji, določenimi v garancijskem listu in oglaševalskem sporočilu. Pravice iz naslova garancije lahko potrošnik uveljavlja tudi proti prodajalcu.

Ponudnik mora ob sklenitvi prodajne pogodbe za blago iz druge alineje 19. člena zakona o garanciji izročiti potrošniku garancijki list, navodila za sestavo in uporabo blaga ter zagotavljati brezplačno odpravo napak na blago v času garancijskega roka.

Če blago, za katero je izdaja garancije obvezna, ne deluje brezhibno ali nima lastnosti, navedenih v garancijskem listu ali oglaševalskem sporočilu, lahko potrošnik najprej zahteva odpravo napak. Če napake niso odpravljene v skupnem roku (45) petinštiridesetih dni od dneva, ko je proizvajalec, prodajalec ali pooblaščeni servis od potrošnika prejel zahtevo za odpravo napak, mora proizvajalec potrošniku brezplačno zamenjati blago z enakim, novim in brezhibnim blagom.

Če proizvajalec v roku iz prejšnjega odstavka ne popravi ali ne zamenja blaga z novim, lahko potrošnik razdre pogodbo ali zahteva znižanje kupnine. Za zamenjano blago ali zamenjan bistveni del blaga z novim mora proizvajalec izdati nov garancijski list. Pravice potrošnika iz člena ugasnejo po dveh letih od dneva, ko je potrošnik zahteval brezplačno odpravo napak ali zamenjavo blaga z novim.

Proizvajalec oziroma pooblaščeni servis lahko potrošniku za čas popravila blaga, za katero je bila izdana obvezna garancija, zagotovi brezplačno uporabo podobnega proizvoda.

Če proizvajalec potrošniku ne zagotovi nadomestnega proizvoda v začasno uporabo, ima potrošnik pravico uveljavljati škodo, ki jo je utrpel, ker proizvoda ni mogel uporabljati od trenutka, ko je zahteval popravilo ali zamenjavo, do njune izvršitve.

Stroške za material, nadomestne dele, delo, prenos in prevoz izdelkov, ki nastanejo pri odpravljanju okvar oziroma nadomestitvi blaga z novim, plača proizvajalec.

Pravice iz tega poglavja pripadajo tudi osebam, ki se po tem zakonu ne štejejo za potrošnike, razen pravic iz 21. člena zakona o garanciji.

STVARNE NAPAKE


37. člen

Prodajalec mora potrošniku izročiti blago v skladu s pogodbo in odgovarja za stvarne napake svoje izpolnitve.

Napaka je stvarna:

1.     če stvar nima lastnosti, ki so potrebne za njeno normalno rabo ali za promet;

2.     če stvar nima lastnosti, ki so potrebne za posebno rabo, za katero jo kupec kupuje, ki pa je bila prodajalcu znana oziroma bi mu morala biti znana;

3.     če stvar nima lastnosti in odlik, ki so bile izrecno ali molče dogovorjene oziroma predpisane;

4.     če je prodajalec izročil stvar, ki se ne ujema z vzorcem ali modelom, razen če je bil vzorec ali model pokazan le zaradi obvestila.

Primernost blaga za normalno rabo se presoja glede na običajno blago enake vrste in ob upoštevanju kakršnihkoli prodajalčevih izjav o značilnostih blaga, ki jih je dal prodajalec ali proizvajalec zlasti z oglaševanjem, predstavitvijo izdelka ali navedbami na blagu samem.

Za odgovornost za stvarne napake se uporabljajo določbe zakona, ki ureja obligacijska razmerja, če ta zakon ne določa drugače.

Potrošnik lahko uveljavlja svoje pravice iz naslova stvarne napake, če o napaki obvesti prodajalca v roku dveh mesecev od dneva, ko je bila napaka odkrita.

Potrošnik mora v obvestilu o napaki natančneje opisati napako in prodajalcu omogočiti, da stvar pregleda.

Obvestilo o napaki lahko potrošnik prodajalcu sporoči osebno, o čemer mu prodajalec mora izdati potrdilo, ali ga pošlje v prodajalno, kjer je bila stvar kupljena, ali pa zastopniku prodajalca, s katerim je sklenil pogodbo.

Prodajalec ne odgovarja za stvarne napake na blagu, ki se pokažejo potem, ko mineta dve leti, odkar je bila stvar izročena.

Če je predmet pogodbe med prodajalcem in potrošnikom rabljena stvar, ne odgovarja prodajalec za stvarne napake na blagu, ki se pokažejo potem, ko mine leto dni, odkar je bila stvar izročena.

Šteje se, da je napaka na stvari obstajala že v času izročitve, če se pojavi v roku šest mesecev od izročitve.

Potrošnik, ki je pravilno obvestil prodajalca o napaki, ima pravico od prodajalca zahtevati, da:

–       odpravi napako na blagu ali

–       vrne del plačanega zneska v sorazmerju z napako ali

       blago z napako zamenja z novim brezhibnim blagom ali

–       vrne plačani znesek.

 V vsakem primeru ima potrošnik tudi pravico, da od prodajalca zahteva povrnitev škode, zlasti pa povračilo stroškov materiala, nadomestnih delov, dela, prenosa in prevoza izdelkov, ki nastanejo zaradi izpolnitve obveznosti iz prejšnjega odstavka tega člena.

Pravice potrošnika iz prvega odstavka ugasnejo s potekom dveh let od dneva, ko je o stvarni napaki obvestil prodajalca.

SPORI in PRITOŽBE


Pritožbe ali spore ponudnik rešuje v najkrajšem možnem času ter v obojestransko zadovoljstvo.
Vašo pritožbo nam lahko pošljete ali nas pokličete na kontaktno številko:
Tel.: 030 653 293,
Email: info@virum.si ali
preko našega kontaktnega obrazca pod zavihkom POMOČ (KLIK)

Smo mnenja, da so naše stranke in sledilci na prvem mestu. Zato se trudimo vse spore, nepravilnosti in nevšečnosti odpravit takoj in vam ugodno. (“Ni ga problema, ki se ga neda rešiti.”-Vid T.)

V primeru spora, ki ga ni možno rešiti izven sodno, je za rešitev le-tega pristojno sodišče.

Ponudnik ne priznava nobenega izvajalca IRPS, kot pristojnega za reševanje potrošniškega spora.
Za spletno reševanje sporov ali SRPS kliknite -> (TUKAJ)

AVTORSKE PRAVICE


Spletno mesto VIRUM je v lasti podjetja Vid Tutek S.p.  Vse pravice pridržane.

 

Multimedijske vsebine, ki so objavljene in deljene na spletnem mestu VIRUM, so last Vid Tutek S.p., ali tretjih oseb, zato je vsakršno posredovanje vsebin iz spletnega mesta dovoljeno samo s pismeno odobritvijo lastnika vsebine.